Magistrski koncert: Gašper Livk, kontrabas

18.09.2020
16:00
Viola dvorana Palače Kazine

MAGISTRSKI KONCERT

Gašper Livk, kontrabas

strok. sod. Maja Klinar

Mentor: red. prof. Zoran Marković

 

Spored:


Annibale Mengoli: Etuda št. 17

Adolf Mišek: Sonata za kontraba št. 2 v e-molu
Con fuoco
Andante cantabile
Furiant, Allegro energico
Finale, Allegro appassionato

Giovanni Bottesini: Koncert za kontrabas v h-molu
Allegro moderato
Andante
Allegro

Johann Sebastian Bach: 2. suita za violončelo
Prelude
Allemande
Gigue

Franco Donatoni: Lem I.

Urška Pompe: Frfot (2019)

 

Gašper Livk je začel igrati kontrabas pri sedemnajstih letih v nižji glasbeni šoli v Grosuplju, kjer ga je poučeval prof. Jakob Ivan.  Šolanje je nadaljeval na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana pri profesorjih Branimirju Vuliću in Janezu Avšiču. Obiskoval je dodatna izobraževanja pri prof. Luki Juhartu in International Akademie Ensemble Modern. Z današnjim dnem zaključuje  študij kontrabasa na Akademiji za glasbo v Ljubljani pri red. prof. Zoranu Markoviću.

Deluje na področju sodobnih glasbenih praks. Je član tria Mihata Gantarja in avdio-vizualne zasedbe Container Doxa ter vodi zasedbo Code Source. V sezoni 2019/2020 je bil ustvarjalec v rezidenci pri programu Mladi Raziskovalci, v sezoni 2021/2021 pa je ustvarjalec v rezidenci pri programu FORUM.

Pianistka Maja Klinar je diplomirala na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu prof. Acija Bertonclja. V času študija se je izpopolnjevala na mednarodnih tečajih, med drugim tudi pri prof. Pierru Sancanu. Kot umetniška sodelavka je zaposlena na Akademiji za glasbo v Ljubljani, ukvarja pa se tudi s pedagoškim delom. Kot klavirska spremljevalka redno sodeluje na mojstrskih tečajih doma in v tujini.

Adolf Mišek (1875-1955), češki kontrabasist in skladatelj poznega romantičnega obdobja. Rojen v avstroogrski monarhiji, študira s Franzom Simandlom na Dunaju. Kot profesor in vodja sekcije v orkestru deluje na Dunaju in kasneje v Pragi.

Giovanni Bottesini (1821-1889) italijanski skladatelj, dirigent in kontrabasist, rojen v Cremi v Lombardiji. Sin klarinetista in skladatelja. Za pridobitev denarnih sredstev za študij se je za ta namen prekvalifical in se vpisal na študij kontrabasa. Študiral je z Luigijem Rossijem. Svoj čas vodil opero v Havani in bil direktor konzervatorija v Parmi.

Johann Sebastian Bach (1685-1750) skladatelj na koncu baročnega obdobja. Izhajal je iz glasbene družine. Njegova bolj znana dela zajemajo Brandenburški koncert, Goldbergove variacije in pasijon sv. Mateja, ki z drugimi deli danes zasedajo mesto temeljne literature klasične glasbe.

Franco Donatoni (1927-2000) italijanski skladatelj, rojen v Veroni, študira v Milanu in Bologni. V Darmstadtu se spozna z deli K. Stockhausna in J. Cage. Njegova dela so avantgardistična. Njegovi študentje so bili med drugim tudi Ivan Fedele, Fausto Romitelli, Pascal Dusapin in Esa-Pekka Salonen.

Urška Pompe (1969) je po diplomi iz kompozicije na ljubljanski Akademiji za glasbo (prof. Dane Škerl) podiplomski študij nadaljevala na Franz Liszt Akademiji za glasbo v Budimpešti (kompozicija, komorna igra, solfeggio) ter švicarskem Baslu (kompozicija, R. Moser). Tekom študija je svoje znanje dopolnjevala na mednarodnih mojstrskih tečajih in srečanja ter delo s priznanimi skladatelji in instrumentalisti predstavljajo zelo pomembno vlogo pri njenem ustvarjalnem zorenju: kompozicija - Brian Ferneyhough, James Dillon (Royaumont, Paris), Gyorgy Kurtag, H. Lachenmann, Ivan Fedele, F. B. Mache (Avignon), Jonathan Harvey (Szombathely), Sofia Gubaidulina (Salzburg), klavir: Pierre-Laurent Aimard , komorna glasba: Perenyi Miklos, Gulyas Marta.

Na vrh