MEDNARODNI DNEVI ODDELKA ZA SAKRALNO GLASBO UL AG (17.–19. marec 2021)

18.03.2021
10:00
Zoom

Spoštovani,

kljub temu, da je epidemija covida-19 dodobra spremenila naše ustaljene prakse in onemogočila redno koncertno udejstvovanje, se trudimo tudi v teh novih okoliščinah zadržati kakovostno raven študijskih in obštudijskih dejavnosti. Glede na zelo dobro izkušnjo, ki smo jo doživeli lani, želimo tudi letos obogatiti študijsko dejavnost oddelka z dogodkom Mednarodnih dnevov Oddelka za sakralno glasbo. Na ta način želimo dodati dobro energijo in nekaj osvežujočega v tem ‘novem’ in v marsičem drugačnem načinu študija. Večji del dogodkov se bo odvijal po Zoom aplikaciji, kar nam daje obenem tudi priložnost, da se lahko še bolje povežemo s študenti iz ostalih glasbenih akademij ter tudi njim ponudimo nova znanja, bogate izkušnje domačih in gostujočih predavateljev, ki se bodo predstavili na Mednarodnih dnevih Oddelka za sakralno glasbo. 

Pred vami je program, ki se bo odvijal med 17. in 19. marcem 2021 na več lokacijah in preko Zooma. Povezave do predavanj najdete pod posameznimi predavanji, pod njimi pa še krajše življenjepise predavateljev. 

Iskrena hvala študentom, ki bodo nastopili na koncertu 17. marca v Ljubljanski stolnici sv. Nikolaja ob 140. letnici rojstva slovenskega skladatelja Stanka Premrla (1880–1965). Koncert bi se moral odviti že v lanskem letu, pa je bil zaradi razglasitve epidemije odpovedan. 

Posebna zahvala gre tudi predavateljem, kateri so se z veseljem odzvali našemu povabili in bodo s svojimi predavanji nedvomno obogatili Mednarodni teden Oddelka za sakralno glasbo Akademije za glasbo.     

Lepo vabljeni! 

prof. Mario Perestegi, spec. 
predstojnik Oddelka za sakralno glasbo

 

URNIK

SREDA, 17. marec 2021
    
9.00

PREDAVANJE

Doc. Damijan MOČNIK, UL AG

Damijan Močnik PASSIO A. D. MMXXI / PASIJON V LETU GOSPODOVEM 2021 

Predstavitev in analiza uglasbitve oratorija. Prva izvedba bo 31. marca 2021 – Orkester in Zbor Slovenske filharmonije, dirigent Simon Krečič)

Time: Mar 17, 2021 09:00 AM Belgrade, Bratislava, Ljubljana

https://arnes-si.zoom.us/j/94782297613?pwd=T3MxOXJmR012eDVtaE1FOVNPbjhQdz09

Meeting ID: 947 8229 7613
Passcode: 052714

 
19.30

KONCERT

študentov orgel na Oddelku za sakralno glasbo Akademije za glasbo v Ljubljani

Spored: Orgelska dela Stanka Premrla (1880–1965) ob 150. letnici rojstva

mentor: red. prof. Mario PERESTEGI

Stolnica svetega Nikolaja
 Dolničarjeva ulica 1, Ljubljana

    
ČETRTEK, 18. 3. 2021
 PREDAVANJA  
10.00

Doc. Dalibor MIKLAVČIČ, UL AG

Orgelska improvizacija danes  kako jo poučujemo in njena bodočnost v sakralnem in koncertnem okolju

Župnija Ljubljana – Cerkev sv. Jakoba
Gornji trg 18, Ljubljana
(v živo do 10 študentov)

    
12.00 Prof. Amarilli VOLTOLINA, Conservatorio Vicenza Toccata v italijanski orgelski literaturi in njena evolucija od renesanse do baroka

Time: Mar 18, 2021 12:00 PM Belgrade, Bratislava, Ljubljana

https://uni-lj-si.zoom.us/j/99730515259?pwd=M3RJdHRuejFmamVzNkoyc28vVjN1Zz09

Meeting ID: 997 3051 5259
Passcode: 364701

    
16.00

Prof. Stefano BARBERINO, UBD Berlin, UDK Berlin

Primeri liturgične improvizacije – interakcija s študenti

 

Šantlova dvorana Akademija za glasbo (Stari trg 34)(do 10. študentov)

+

Ag Sakralna is inviting you to a scheduled Zoom meeting.

Time: Mar 18, 2021 04:00 PM Belgrade, Bratislava, Ljubljana 

https://uni-lj-si.zoom.us/j/92654652588?pwd=WEFqSWx0NEtPc0NjM0RzZnhvN2hjZz09

Meeting ID: 926 5465 2588
Passcode: 702187

    
18.00

Jurij DOBRAVEC, raziskovalec orgel

Od srednjeveškega portativa do baročnih orgel in pozitiva

 

Time: Mar 18, 2021 06:00 PM Belgrade, Bratislava, Ljubljana

https://uni-lj-si.zoom.us/j/92236433337?pwd=VUp6amk5bTR1UFBKZnlHV0FBQU9rQT09

Meeting ID: 922 3643 3337
Passcode: 157076

    
   PETEK, 19. marec 2021 
 
 10.00 Prof. Marek TOPOROWSKI, čembalo, orgle in
Prof. Zbigniew PILCH, baročna violina, Akademija za glasbo Krakov
 

Generalbas – primeri iz prakse baročnih glasbenikov

 

Dvorana Univerze v Ljubljani (Kongresni trg 12)
(do 10. študentov)

* * *

Time: Mar 19, 2021 10:00 AM Belgrade, Bratislava, Ljubljana

https://uni-lj-si.zoom.us/j/94241493324?pwd=aTdaenh1TU1OY0pjR25DOHJsZ01Ldz09

Meeting ID: 942 4149 3324
Passcode: 036629

    
 12.00  

Shean BOWERS, glasbeni direktor in glavni organist, Bath Abbey, Združeno Kraljevstvo

Zlata tradicija zborovskega petja in organistov v Združenem kraljestvu   

Time: Mar 19, 2021 12:00 PM Belgrade, Bratislava, Ljubljana

https://uni-lj-si.zoom.us/j/98912869662?pwd=dFhxSWQzSzhuWVpSS3FvaFlmeE5vZz09

Meeting ID: 989 1286 9662
Passcode: 795090

 
14.00 Izr. prof. mag. art. Elizabeta ZALOVIĆ, Inštitut za cerkveno glasbo, Zagreb Literatura za orgelski duo – Aspekti interpretativne prakse

Time: Mar 19, 2021 02:00 PM Belgrade, Bratislava, Ljubljana

https://uni-lj-si.zoom.us/j/99946487837?pwd=NTY1VXlGOEpPdjVYaWlpYi9mQUlyQT09

Meeting ID: 999 4648 7837
Passcode: 627198

 
16.00

Prof. dr. Darja KOTER, UL AG

Orgle in orgelske omare v glasbeni ikonografiji

Time: Mar 19, 2021 04:00 PM Belgrade, Bratislava, Ljubljana

https://uni-lj-si.zoom.us/j/94359263574?pwd=TVFtd2xKVTZqUUkrYnlDZ1I1V3kvZz09

Meeting ID: 943 5926 3574
Passcode: 699131

 

DAMIJAN MOČNIK

Damijan Močnik se je po odlični diplomi iz kompozicije v razredu Daneta Škerla na ljubljanski Akademiji za glasbo večkrat izpopolnjeval v tujini, predvsem v zborovodstvu (tudi pri Ericu Ericsonu). Od leta 1993 je zaposlen kot profesor glasbe, dirigent in umetniški vodja glasbenih dejavnosti na Škofijski klasični gimnaziji v Zavodu sv. Stanislava v Ljubljani. Zasnoval je zborovsko piramido, ki je pomemben dejavnik slovenskega zborovskega življenja.

Od leta 1986 se ukvarja z zborovodstvom in je s Cerkvenim ženskim zborom Andreja Vavkna, Akademskim pevskim zborom France Prešeren Kranj in Komornim zborom Megaron ob uspešni koncertni dejavnosti na tekmovanjih prejel številne nagrade. Med drugim je bil leta 2012 s KZ Megaron zmagovalec tekmovanja Naša pesem v Mariboru, leta 2016 pa festivala Vratislavia Sacra v Wrocławu; leta 2014 je na festivalu Kathaumixw v Kanadi z Mladinskim mešanim zborom sv. Stanislava Škofijske klasične gimnazije zmagal v dveh kategorijah in osvojil tudi veliko nagrado tekmovanja. Je ustanovitelj in od leta 2001 umetniški vodja Slovenskega otroškega zbora. Bil je vodja avtorske skupine za učbenik Glasba za gimnazije, ki je izšel leta 2007. Sodeluje v strokovnih in umetniških svetih zborovskih prireditev, redno predava na tečajih in strokovnih srečanjih ter je član žirij zborovskih tekmovanj doma in v tujini. Za svoje umetniško in pedagoško delovanje je prejel študentsko Prešernovo nagrado Akademije za glasbo v Ljubljani, Gallusovo plaketo, Srebrno plaketo Javnega sklada RS za kulturne dejavnosti in nagrado Republike Slovenije za izjemne dosežke na področju šolstva.

Težišče Močnikovega skladateljskega snovanja je posvečeno zborovski glasbi a cappella in velikim vokalno-instrumentalnim oblikam, tudi operi. Je nagrajenec številnih slovenskih in mednarodnih skladateljskih natečajev. Leta 2006 je bil rezidenčni skladatelj Bavarske glasbene akademije v Marktoberdorfu, na festivalu Europa Cantat 2006 je v Mainzu vodil odmevno delavnico Skladatelji dirigirajo. Kot skladatelj dirigent je gostoval na Tajvanu in večkrat v ZDA, kjer je z univerzitetnimi zbori izvajal svoje skladbe ter predaval o svojem ustvarjanju v Seattlu na Washingtonski univerzi, Seattelski pacifiški univerzi in Univerzi Wisconsina v Milwaukeeju. Poleti 2016 in 2019 je v Vaison-la-Romainu v Franciji vodil delavnice s svojo in slovensko glasbo na mednarodnem zborovskem festivalu Choralies.

Trenutno je eden najpogosteje izvajanih sodobnih slovenskih skladateljev v tujini. Njegove skladbe redno izvajajo poklicni in najboljši ljubiteljski zbori po vsem svetu, med njimi Svetovni zbor mladih, Komorni zbor RIAS iz Berlina, Švedski Radijski zbor, SWR Vokalni ansambel, Zbor francoskega radia, Zbor Slovenske filharmonije, Komorni zbor sv. Jakoba iz Stockholma, Tajpejski filharmonični komorni zbor s Tajvana, vokalni skupini Singer Pur in Cantus, Washingtonski Bachov Consort in mnogi drugi ter Simfonični orkester RTV Slovenija in Orkester Slovenske filharmonije. Skladbe izdaja pri založbah: Astrum v Sloveniji, v tujini pa pri založbah Augsburg-Fortress v Minneapolisu, Ferrimontana iz Frankfurta in Carus iz Stuttgarta.

Močnikova glasba je posneta na številnih zgoščenkah, tudi na štirih avtorskih. Leta 2003 je založba Carus izdala zgoščenko Verbum supernum prodiens s sakralno glasbo, leta 2009 založba Astrum zgoščenko s kantato Adventus Domini nostri Jesu Christi za sopran solo, zbor in tolkala, leta 2016 Slovenska filharmonija s kompozicijo Oratorium nativitatis / Božični oratorij, julija 2017 pa je izšla zgoščenka …et LUX perpetua pri založbi Carus (Stuttgart).

 

DALIBOR MIKLAVČIČ

Dalibor Miklavčič redno gostuje na uglednih mednarodnih orgelskih festivalih in koncertih, do zdaj v 23 evropskih državah oz. mestih kot London, Moskva, Dunaj, Kopenhagen, Stockholm, Pariz, Strasbourg in Toulouse (Toulouse les Orgues), Varšava, Praga, Beograd, Riga, Rim, Luksemburg, Budimpešta, Bruselj, Berlin, Madrid, St. Petersburg idr.

Med svoje dejavnosti Miklavčič uvršča poleg igranja orgel tudi projektiranje novih glasbil in velja za vodilnega slovenskega strokovnjaka na tem področju, med leti 1995 in danes je zasnoval preko 20 vidnih slovenskih orgel v različnih slogih od Bachovega baroka do francoske simfonične zvočnosti, ki so mednarodno prepoznavne ter pedagoško pomembne za razvoj slovenske organistike. Na začetku nocojšnjega koncerta bomo slišali ene takih orgel (opus 7, Orglarstvo Močnik) v renesančno-baročnem slogu s kopijami klaviatur Bachovih orgel, možnostmi različnih uglasitev ter načinov delovanja mehovja (podrobnosti in mednarodne recenzije: dalibor-miklavcic.com/hausorgel). Na teh orglah od 2015 dalje potekajo tudi predavanja in komisijski izpiti AG UL.

Miklavčičeva pedagoška popularnost se odraža v številu mojstrskih tečajev za organiste, ki jih je vodil na povabilo glasbenih akademij v Kopenhagnu, Oslu, Malmöju, Göteborgu, Varšavi, Katowicah, Bratislavi, na Dunaju (za MUK in kasneje za MDW), v Gradcu, Lübecku, Beogradu, Zagrebu, v Budimpešti, Londonu (Royal College of Organists in Royal College of Music), Moskvi, St. Petersburgu in drugod. Bil je tudi član mednarodnih orgelskih tekmovanj, dvakrat npr. prestižno "Bachovo tekmovanje na Bachovih orglah" v Nemčiji.

Poleg ožjega področja orgel Miklavčič uporablja in raziskuje glasbila, tesno povezana z zgodovino in idiomom orgel ter z moderno orgelsko pedagogiko: pedalni čembalo, klavikord in pedalni klavir.

Dalibor Miklavčič je po študijih na Dunaju (MDW) in v Milanu (Accademia Internazinale di Musica Antica) deloval v strnjenem obdobju 2006-2009 kot gostujoči profesor s polnim delovnim časom za predmeta Orgle in Orgelska improvizacija na Kunstuniversität Graz KUG (Gradec, Avstrija) in v svoj razred poleg avstrijskih študentov pritegnil študente iz Juž.Koreje, Rusije, Nemčije, Belorusije, Madžarske, Hrvaške, Češke, Slovaške in drugod. Poleg Akademije za glasbo (od 2007) poučuje (od 2000) v GŠ v Zavodu sv. Stanislava, dve leti je orgle poučeval tudi na KGBL (takratno ime SGBŠ).

 

AMARILLI VOLTOLINA

Amarilli Voltolina je vodja katedre za orgle in kompozicijo organov na konservatoriju 'Pedrollo' v Vicenzi. S poučevanje je pričela z 20 leti na konservatoriju. Glasbeni študij je zaključila ns koservatoriju sv. Cecilije v Rimu, diplomirala iz orgel in kompozicije (prof. L. Celeghin), čembala ter humanističnih študij na univerzi v Padovi. Magistrirala je iz glasbe in uprizoritvenih umetnosti. Študirala je na različnih mednarodnih akademijah v Italiji, Jugoslaviji, Španiji, Avstriji, vključno z Mozarteumom v Salzburgu in akademijo Chigiana v Sieni, pri profesorjih orgel, kot so Tagliavini, Vogl, Langlais, Radulescu, Chapuis, Leonhardt, Gonzales in Gilbertu Fadiniju na čembalu in fortepianu. Bila je zmagovalka številnih orgelskih in komponističnih tekmovanj. Posnela več del za RAI ter druge italijanske in tuje radiotelevizije.

Koncertirati je pričela že pri sedmih. Od takrat se je predstavila koncertni publiki širom Evrope. Vodi in organizira mojstrske tečaje in seminarje na različnih institucijah. Je članica žirij na mednarodnih tekmovanjih. Poleg didaktičnega, kompozicijskega in koncertnega udejstvovanja je aktivna tudi kot avtorica več strokovnih člankov in publikacij. Od leta 2009 je umetniška vodja Mednarodnega tečaja interpretacije orgelske literature, kjer sodeluje tudi kot predavateljica, ki vsako leto poteka v Valdiporro (VR), na zgodovinskih orglah P. Cavallettija (1787).

Je predsednica in umetniška direktorica Glasbenega društva Mario Voltolina.

Nekaj let je gojila tudi strast do filma. Med letoma 2017 in 2019 je študirala na kinematografski šoli Studio Cinema Verona Artes Productions pod mentorstvom znanih režiserjev in scenaristov, kot so Pupi Avati, T. Avati, Verdone, Morozzi, Costantini, Ananìa …

 

STEFANO BARBERINO

Stefano Barberino je med letoma 2005 in 2008 študiral na UDK v Berlinu pri profesorjih, kot so Crivellaro, van Doeselaar, Wiersinga, od leta 2006 na isti ustanovi tudi orgelsko improvizacijo pri profesorjih W. Seifenu in D. Elsemannu. Že v tem študentskem obdobju je opozoril na svoj talent kot improvizator: youtube.com/watch?v=d5xHvLzMMWY in tako leta 2009 postal asistent prof. Seifena v slavni cerkvi Kaiser-Wilhelm-Gedächtnis-Kirche v Berlinu. Med letoma 2012 in 2015 je zaključil tudi dodiplomski študij cerkvene glasbe na UDK Berlin, leta 2018 pa MA (EHK Halle).

Na obeh ustanovah danes poučuje improvizacijo in liturgično orglanje (UDK od 2019, EHK od 2018), hkrati je od 2012 naslovni organist in cerkveni glasbenik znane berlinske cerkve sv. Bonifacija. 

Na povabilo Slovenskega Cecilijinega društva je že leta 2012 v Sloveniji, skupaj z D. Miklavčičem, poučeval na tečaju improvizacije (Velesovo, Močnikove orgle iz 2007) in navdušil udeležence.

 

JURIJ DOBRAVEC

Jurij Dobravec se je na glasbenem področju uveljavil predvsem kot raziskovalec orgel. Je soavtor monografije Orgle Slovenije (2018), v kateri so predstavljene vse orgle v državi, vodi raziskovalni inštitut Ars organi Sloveniae ter ureja spletna portala www.orgle.si in www.arsors.org. Krajše prispevke s področja organologije pripravlja za Cerkveni glasbenik, znanstvene razprave pa objavlja v revijah Varstvo spomenikov, Arhivi, Acta organologica, Informazione organistica, ISO journal, Ars organi in Ecce organvm!, ki jo ureja. Strokovno deluje še na področjih naravovarstva in informatike, kot cerkveni organist pa v Bohinju in na Bledu.

 

MAREK TOPOROWSKI

Marek Toporowski je trenutno morda najvidnejši poljski interpret na zgodovinskih glasbilih s tipkami (orgle, čembalo, fortepiano, klavikord) in široko znan izvajalec bassa continua v komornih sestavih in orkestrih za staro glasbo. Iz orgel je diplomiral na Chopinovi glasbeni univerzi v Varšavi, iz čembala in ponovno orgel pa v Amsterdamu (Bob van Asperen), Strassburgu in Saarbrücknu (Daniel Roth), zaključil je tudi študij orgelske improvizacije (J Gembalski). Leta 1985 je bil kot čembalist absolutni zmagovalec velikega tekmovanja Wanda Landowska. Kot pedagog je dlje deloval na glasbenih univerzah v Varšavi, Krakovu in Katovicah.

Posebno je cenjen v vlogi hkratnega dirigenta in solista za klaviaturo, ki zna bogato, slogovno ustrezno improvizirati drzen basso continuo. Posebej pogosto koncertira in snema v Nemčiji in Franciji. Ustanovil je več poljskih ansamblov za staro glasbo, npr orkester Concerto Polacco komorni zbor Sine Nomine, s katerim je posnel mnogo oratorijsko-kantatnega repertoarja.

 

ZBIGNIEW PILCH

Zbigniew Pilch je ugleden poljski violinist z repertoarjem, ki sega vse od 15. do 21. stoletja. Kot prvi je v svoji domovini na baročni violini oživil  dela Vivaldija, Locatellija, Haydna ... Kot solist koncertira z več uglednimi orkestri in ansambli za staro glasbo po Evropi, trenutno vodi Oddelek za staro glasbo Akademije za glasbo v Katovicah.

DALJŠA BIOGRAFIJA: https://en.chopin.nifc.pl/chopin/persons/text/id/7587
https://www.amuz.krakow.pl/en/wydzialy/wydzial-ii-instrumentalny/katedra-muzyki-dawnej/pracownicy-katedry/dr-hab-zbigniew-pilch/

 

SHEAN BOWERS 

 

 

 

Več na http://www.churchorganworld.co.uk/Info.aspx?ID=42

 

 

ELIZABETA ZALOVIĆ

 

 

Elizabeta Zalović diplomirala iz teorije glasbe in orgel v razredu prof. Lj. Očić na Glasbeni akademiji v Zagrebu, študij orgel je nadaljevala še v razredu prof. M. Penzara.

Redno koncertira na recitalih in na uveljavljenih mednarodnih glasbenih festivalih doma in v tujini, med njimi naj Glasbeni bienale Zagreb, Dneve hrvaške glasbe, Mednarodna glasbeno tribuno v Puli, Hrvaške poletne igre, festival sodobne glasbe Trieste Prima (Italija), Glasbeni večeri mira (BiH), ciklus Svetovni orglarji v Moskvi (Rusija) ...

Krstno je izvedla več del hrvaških skladateljev, kot so A. Klobučar, Ž. Brkanovića, B. Lazarin, S. Drakulić, S. Šulek, I. Josipović, T. Uhlik. Nastopala je kot članica Zagrebškega komornega orkestra, sodelovala z Zagrebškim kvartetom in številnimi uveljavljenimi glasbeniki, kot so M. Penzaro, M. Kudrn, K. Špicer, V. Fijačko, N. Begović, J. Kordić, M. Zokić, P. Obradović. Sodelovala je v oddajah namenjenih hrvaški in svetovni klasični glasbi. Leta 2009 je nastopila v koncertnem ciklu Lisinski subotom (Lisinski v soboto) ter na Dubrovniških poletnih igrah. Kot Udeležila se je Prvega mednarodnega orglarskega tekmovanja Andrea Antico da Montova, na Drugem tekmovanju je sodelovala kot poustvarjalka. Redko koncertira na orglah Zagrebške stolnice v ciklu Zvoki orgel zagrebške stolnice in na Mednarodnem festivalu Orgle Heferer. Je članica umetniško-raziskovalnega projekta 'Raziskovanje, urejanje in objavljanje orgelskega opusa akademika Andželka Klobučarja'.

Elizabeta Zalović je članica je orgelskega dua Quattro obbligato. Njene posnetke najdemo na zgoščenkah diskografske hiše Croatia Records. Za prvo zgoščenko Quattro obbligato – glasba za orgle štiriročno (2008) je bila nominirana za diskografsko nagrado Porin v dveh kategorijah. Izšli sta še zgoščenki Gaudium mysticum (2015) ter Zdrav bodi, mladi Kralj z božično tematiko (2019).

Na solistični zgoščenki Pop-Art v založništvu Croatia Records (2011) najdemo dela za orgle sodobnih domačih in tujih skladateljev.

Elizabeta Zalović predava orgle na Institutu za cerkveno glasbo Katoliške teološke fakultete Vseučilišča v Zagrebu.

 

DARJA KOTER

 

 

Prof. dr. Darja Koter je profesorica glasbe in muzikologinja. Na Akademiji za glasbo je študirala glasbeno pedagogiko, magistrirala (1994) in doktorirala (1998) s področja muzikologije. V Pokrajinskem muzeju Ptuj je od leta 1990 do 2002 proučevala zbirko glasbil, za katero je leta 1995 prejela Valvasorjevo priznanje; Ministrstvo za kulturo RS je v skladu z njenimi raziskavami zbirki podelilo status nacionalnega pomena. Izpopolnjevala se je v svetovnih centrih za raziskovanje historičnih glasbil (Dunaj, Nürnberg, Vermillion, South Dakota in New York). Na Akademiji za glasbo poučuje svetovno in slovensko zgodovino glasbe, historične instrumente in glasbeno ikonografiojo.

Raziskovalno se ukvarja z dediščino glasbil, glasbeno ikonografijo, zgodovino glasbene pedagogike in kulturnih društev, poglablja se v delovanje slovenskih skladateljev in poustvarjalcev ter proučuje vlogo glasbene umetnosti znotraj interdisciplinarnih pojavov ter v širšem družbenem kontekstu. Izsledke raziskav predstavlja na domačih in mednarodnih simpozijih ter objavlja v znanstvenih revijah in monografijah. Od leta 2006 je urednica tematskih publikacij Glasbenopedagoškega zbornika Akademije za glasbo UL. Pomembnejše monografske publikacije: Glasbilarstvo na Slovenskem (2001, 2004), Musica coelestis et musica profana: glasbeni motivi v likovni dediščini od severne Istre do Vremske doline (2008), Slovenska glasba 1848‒1918 (2012), Slovenska glasba 1918‒1991 (2012), 90 let Glasbene šole Ljutomer (2018), Akademija za glasbo Univerze v Ljubljani – 8o let, 1939–2019 (2020).

Sodeluje v projektih raziskovalnih skupin AGRFT in Filozofske fakultete Univerze v Ljubljani, od leta 2004 tudi v mednarodnih muzikoloških projektih Univerze v Bonnu. V letih 2009–10 je bila gostujoča profesorica na Konservatoriju G. Tartini v Trstu. V okviru projekta Evropska prestolnica kulture Maribor 2012 je delovala kot svetovalka za programski segment Klasična glasba.

Leta 2014 ji je Slovensko muzikološko društvo podelilo Mantuanijevo priznanje za dosežke na področju muzikologije.

Na vrh