PRIJAVNICA:
https://www.doremi.si/prijavnica-za-posvet-skrivni-svet-avtizma-2025/
Več podatkov o seminarju:
https://www.doremi.si/dogodek/mednarodni-posvet-skrivni-svet-avtizma/
Mednarodni posvet Skrivni svet avtizma vsako leto organizira Nuša Piber v okviru Glasbenega centra DO RE MI na Bledu. To leto bo posvet zaradi pomena prepletanja izobraževalnega in delovnega okolja na Akademiji za glasbo v Ljubljani, saj želimo spodbujati multidisiciplinarno sodelovanje celotne vertikale glasbeno-izobraževalnih ustanov.
Aktivno prepletanje znanj in sodelovanje med Akademijo za glasbo in Glasbenim centrom DO RE MI traja že več kot desetletje. Področju Avtizem in glasba smo se skupaj posvečali leta 2018 v okviru projekta ŠIPK. Rezultat je bila izdana monografija Glasba in Avtizem urednic dr. Katarine Habe in dr. Barbare Smolej Fritz, v tem letu pa se veselimo zaključka doktorske dizertacije ene izmed udeleženk projekta ŠIPK, Kaje Korošec, ki je doktorirala na Karolinska inštitutu v Stockholmu na temo Vloga glasbe pri blagostanju odraslih oseb z avtizmom.
Na letošnjem posvetu bo vabljeno predavanje pripravila psihologinja in psihoterapevtka, dr. Lia Katarina Kompan Erzar, osrednja tema pa bo pogled na odnose v procesu glasbenega udejstvovanja učenca Nala Frankoviča, ki se v glasbenem centru DO RE MI izobražuje od leta 2011.
Posvet je vedno namenjen prepletanju različnih pogledov na avtizem, ki ga bodo na letošnjem posvetu predstavili dr. Marta Macedoni Lukšič, dr. Branka Jurišič, dr. Kaja Korošec, dr. Adam Ockelford in Nina Kompare. Dr. Katarina Habe in dr. Andreja Marčun Kompan bosta predstavili delo Skupine za implementacijo inkluzije v glasbene šole, ki deluje na MVI v Ljubljani, dr. Katarina Habe bo ob zaključku posveta vodila okroglo mizo na temo Glasba – pot v življenje. Za aktivne minute bo na posvetu skrbel Ivan Vodopivec, Feldenkrais terapevt z bogatimi izkušnjami na področju dela z osebami z avtizmom.
Na posvetu bodo aktivno vključeni študenti UL AG pri predmetu psihologija in glasbena terapija, saj menimo, da je v sodobnem času prepletanje visokošolskega glasbenega izobraževanja z aktualnimi temami strokovne prakse v glasbenem šolstvu ključnega pomena za spodbujanje visokošolske kakovosti in za uspešno povezovanje izobraževalnega in delovnega okolja.