NUŠA REJC, violina
Mentor: prof. Vasilij Meljnikov
viš. strok. sod. Beata Ilona Barcza, klavir
Spored:
M. de Falla (prir. Kochanski): Španska suita
K. Szymanowski: Nokturno in Tarantella, op. 28
K. Szymanowski (prir. Kochanski): Chant de Roxane iz opere Kralj Roger
Nuša Rejc se je začela učiti violino pri sedmih letih v Podružnični glasbeni šoli Cerkno. Pod mentorstvom prof. Petre Jurić je uspešno opravila sprejemni preizkus na Konservatoriju za glasbo in balet Ljubljana, kjer je šolanje nadaljevala pri prof. Tatjani Špragar. Sedaj nadaljuje z magistrskim študijem na Akademiji za glasbo v Ljubljani v razredu prof. Vasilija Meljnikova. Je prejemnica več nagrad tako na mednarodnih in državnih tekmovanjih. Izvedla je več samostojnih recitalov in kot instrumentalistka redno sodeluje v različnih simfoničnih ter komornih zasedbah. Večkrat se je predstavila na priložnostnih nastopih pod okriljem Univerze v Ljubljani, Festivala Ljubljana, Glasbene mladine ljubljanske, v Narodni galeriji in tudi na Brdu pri Kranju v sklopu predsedovanja Slovenije Evropski Uniji. Honorarno je sodelovala na koncertih Orkestra Slovenske filharmonije in Orkestra SNG Opera in balet Ljubljana. Svoje znanje redno izpopolnjuje na seminarjih pri profesorjih, kot so Wonji Kim - Ozim, Božena Angelova, Stefan Milenković, Wendy Enderle Champney, Dan Zhu, Anja Bukovec.
Beata Ilona Barcza je pianistka in komorna glasbenica iz Madžarske. Magisterij je zaključila na Univerzi v Pécsu na Akademiji za glasbo in vizualno umetnost (2013). Med šolanjem se je udeležila mnogih tekmovanj, na katerih je osvojila številne prve nagrade. Kot pianistka je redno nastopala na recitalih v Narodnem gledališču Pécs, skupaj z odlično sopranistko Marianno Váradi. Beato zanimajo tudi glasbila s tipkami, tipična za staro glasbo. Na Madžarskem se je tri leta dodatno izobraževala v igranju čembala. Na povabilo Malcolma Bilsona se je v Ithaci (ZDA) udeležila njegovega mojstrskega tečaja fortepiana, v Ljubljani pa mojstrskega tečaja za “Pedalflügel” Daliborja Miklavčiča. Leta 2015 se je preselila v prestolnico, po prejetju štipendije za študij na Akademiji za glasbo v Ljubljani v klasi Jasminke Stančul. Kot pianistka je sodelovala na mojstrskih tečajih Vasilija Meljnikova (violina), Žige Branka (violina), Rok Zgonca (violina), Lane Trotovšek (violina), Jake Stadlerja (violončelo), Edite Garčević Koželj (petje), Pie Brodnik (petje), Marianne Váradi (petje) in Andreja Zupana (klarinet). Barcza rada sodeluje tudi s pevci – v Cankarjevem domu je bila član komornega orkestra za predstave Snežne kraljice (Mathew King). V Slovenski Filharmoniji je že večkrat nastopala v različnih sodobnih glasbenih projektih. Kot solistka je v spremstvu orkestra igrala na Madžarskem in v Italiji. V komornih zasedbah je koncertirala po Sloveniji, Avstriji, Švici, Hrvaški in Srbiji. Trenutno dela kot korepetitorka violine na Akademiji za glasbo v Ljubljani.
/
TRIO SETSUNA
Jelena Pejić, violina
Arijan Mačak, saksofon
Ivan Kukurić, klavir
Mentorica: doc. Sae Lee
Spored:
Gašper Muženič: Playground suita
1. Playground (Igrišče)
2. Tag (Lovljenje)
3. Swing set (Gugalnica)
4. Hopscotch (Ristanc)
Simon Diricq: L'effet Fujiwara za violino in saksofon
Marc Eychenne: Cantilène et Danse (Kantilena in ples)
Trio Setsuna sestavljajo Jelena Pejić (violina), Arijan Mačak (saksofon) in Ivan Kukurić (klavir). Delujejo pod mentorstvom doc. Sae Lee. Publiki so se predstavili na recitalih v organizaciji Glasbene mladine Ljubljanske (Dobimo se na magistratu), Akademije za glasbo (Solo e da camera) ter Mestne občine Ljubljana. Aktivno sodelujejo z mladimi slovenskimi skladatelji.
Beseda Setsuna izhaja iz tradicionalne japonščine in pomeni trenutek, kar je cilj tria na vsakem koncertu - doživeti ta trenutek skupaj z publiko.
Playground suita mladega slovenskega skladatelja Gašperja Muženiča je skladba ki opisuje dele otroškega igrišča in prizore na igrišču. Sestavljena je iz štirih stavkov, karakterno in tematsko različnih. V celoto ih povezujejo minimalistični in otroško enostavni motivi skriti z konstantnimi harmonskimi varijacijami in z hitrimi menjavami metruma. Skladba je posvečena triu Setsuna.
Fujiwara efekt je interakcija med dvema ciklonoma, dvema orkanoma ... Ta učinek, poimenovan po japonskem meteorologu Sakuhei Fujiwara, opazujemo v štirih fazah: približevanje, rotacija obeh sistemov, njuno združevanje in končno nova trajektorija. Za to interakcijo med dvema tornadoma je bilo nedvomno, da je skladba duet. Izbral sem dva inštrumenta s potencialno viharnim temperamentom; sopran saksofon in violina. Inštrumenti sprva med seboj tekmujejo, nato pa se zaženejo v lahkoten valček, preden se združijo in nadaljujejo svojo skupno pot ... Ta svobodno avtobiografska skladba je posvečena violinistki Laeticiji Celluri in je bila premierno izvedena 8. julija 2022 v Benidormu (Španija) v okviru Curso Internacional de Musica.
Marc Eychenne je Alžirski violinist in skladatelj, ki je Kantileno in ples prvič izvedel leta 1961. Skladba dveh kontrastnih stavkov začne z počasnim in liričnim stavkom v katerem večino časa violina in saksofon imata dialog. Drugi stavek začne z solo klavirjem ki vzpostavi hiter in energičen karakter ter se violina in saksofon pridružita v ritmično kompleksnem plesu z virtuoznimi pasažami.