Člani Upravnega odbora UL AG za mandatno obdobje od 24. 11. 2021 do 23. 11. 2025 iz vrst visokošolskih učiteljev na predlog oddelkov:
Predsednik: prof. mag. Jaka Pucihar
Podpredsednik: prof. Matjaž Robavs
- izr. prof. Simon Klavžar
- prof. Tomaž Rajterič
- doc. dr. Katarina Zadnik
- doc. Damijan Močnik
- izr. prof. Sebastjan Vrhovnik
- prof. Egon Mihajlovič
- prof. Vladimir Mlinarič
- Klemen Kocijančič, predstavnik ŠS UL AG
- Nina Podlipnik, predstojnica organizacijske enote mednarodna dejavnost, predstavnica strokovno-administrativnih in tehničnih delavcev
Upravni odbor UL AG odloča o gospodarjenju s sredstvi, pridobljenimi z dejavnostjo iz 26. člena Statuta UL oz. iz 7. člena teh Pravil, in skrbi za nemoteno materialno poslovanje članice v primerih, ko ta nastopa v pravnem prometu v svojem imenu in za svoj račun.
V zadevah iz nacionalnega programa visokega šolstva in nacionalnega programa znanstvenoraziskovalnega dela, za katere zagotavlja sredstva država, odloča upravni odbor UL AG v skladu s pooblastili, ki jih UL prenese na UL AG.
Upravni odbor sestavljajo predstavniki oddelkov. Vsak oddelek ima enega predstavnika v upravnem odboru. Pri delu upravnega odbora sodelujejo dekan, prodekani, tajnik ter predstavnik reprezentativnega sindikata brez pravice glasovanja in ne morejo biti člani upravnega odbora. Člana upravnega odbora sta tudi predstavnik študentov in predstavnik strokovno administrativnih in tehničnih delavcev.
Člane upravnega odbora iz vrst visokošolskih učiteljev, znanstvenih delavcev ter drugih delavcev UL AG imenuje senat UL AG za dobo štirih let na podlagi predloga oddelkov in predloga strokovno administrativnih in tehničnih delavcev.
Člana upravnega odbora iz vrst študentov imenuje študentski svet UL AG za eno leto. Člani so po preteku mandata lahko znova imenovani.
Pristojnosti upravnega odbora:
- svetuje dekanu pri poslovanju AG, za katero je odgovoren;
- seznanjen je s finančnim položajem AG;
- sprejme letni finančni načrt in računovodski del letnega poročila;
- sodeluje pri materialnem poslovanju, ko gre za sredstva, ki jih pridobiva UL AG, ko nastopa v svojem imenu in za svoj račun;
- določa prednostni vrstni red nakupa pedagoške opreme – na podlagi predhodnega mnenja senata;
- usmerja politiko uporabe prostorov v stavbah in drugih površin v lasti UL AG;
- določa Cenik storitev na UL AG;
- določa cenik storitev za dejavnosti, ki niso v pristojnosti UL;
- predlaga upravnemu odboru univerze spremembe šolnin in drugih prispevkov za študij;
- imenuje inventurne komisije;
- odloča o načinu likvidacije ob inventuri ugotovljenih presežkov in primanjkljajev;
- v zadevah iz nacionalnega programa visokega šolstva odloča v skladu s pooblastili, ki jih UL prenese na UL AG;
- odloča o vlogah glede plačila šolnin in habilitacijskih postopkov.
Način dela upravnega odbora
Prvo sejo upravnega odbora skliče dekan najpozneje v desetih dneh, potem ko so znani člani upravnega odbora. Upravni odbor vodi predsednik, ki je izvoljen na konstitutivni seji izmed članov, ki so jih predlagali oddelki, na predlog dekana.
Predsednik upravnega odbora sklicuje seje, pripravlja dnevni red, podpisuje sklepe upravnega odbora in preverja njihovo izvedbo.
Upravni odbor je sklepčen, če je na seji prisotna več kot polovica članov.
Sklepe sprejema z večino glasov vseh članov.
Podrobnejši postopek za svoje delo določi upravni odbor s poslovnikom, ki ga sprejme na seji.
Na sejah upravnega odbora brez pravice glasovanja sodelujejo dekan, prodekan za umetniške zadeve, vodja računovodsko-finančne službe ter tajnik. O sejah upravnega odbora se vodi zapisnik, ki se objavi na zaprtih straneh AG. Zapisnik na seji upravnega odbora vodi vodja računovodsko-finančne službe akademije.