Medijski odmevi:
- http://www.sigic.si/na-akademiji-za-glasbo-so-gradili-mostove.html.
Programska knjižica simpozija je dostopna na: https://online.flippingbook.
Sreda, 20. november 2019 / Wednesday, 20th November 2019
Akademija za glasbo, Šantlova dvorana / The Academy of Music, Šantl's Hall
Ob 9.00 / At 9.00
Pozdravni nagovori / Welcome speeches:
Marko Vatovec, dekan Akademije za glasbo Univerze v Ljubljani / Dean of the Academy of Music
Branka Rotar Pance, predsednica organizacijskega odbora simpozija / Head of the Scientific Symposium
Ob 9.15 / At 9.15
Vodja / Chair: Darja Koter
Branka Rotar Pance: Pomen povezovanja formalnega in neformalnega učenja in poučevanja glasbe / Importance of Connecting Formal and Informal Music Education
Katarina Habe: Pridobljene kompetence študentov v okviru Študentskih inovativnih projektov / Student Competencies Acquired in Innovative Student Projects
Mojca Kovačič: Reševanje sodobnih vprašanj o družbeni izključenosti z opero v kontekstu formalnega in neformalnega izobraževanja / Dealing with Contemporary Issues on Social Exclusion through Opera in Context of Formal and Informal Education
Ob 10.45 / At 10.45
Vodja / Chair: Katarina Zadnik
Bogdana Borota, Tina Štemberger: Izzivi glasbene pismenosti in glasbenega opismenjevanja študentov, bodočih vzgojiteljev / Challenges of Musical Literacy among Students of Preschool Education
Maruša Mavrič: Gibalno-plesne dejavnosti za predšolske otroke po konceptu pedagogike montessori / Movement and Dance Activities for Preschool Children Based on Montessori Method of Education
Špela Golobič: Kulturna vzgoja na področju glasbene umetnosti izven formalnih šolskih okvirjev / Cultural Education in the Field of Music Outside Formal Frameworks
Ob 11.50 / At 11.50
Vodja / Chair: Tina Bohak Adam
Vojko Veršnik: Povezovanje glasbenopedagoškega, terenskega in znanstveno raziskovalnega dela za dobrobit družbe / Connecting Music Educational, Field and Scientific Research Work for Well-Being of Society
Lorena Mihelač: Formalno in neformalno pridobljeno glasbeno znanje: od omejitve do trajnostnega razvoja / Formal and Informal Music Education: From Their Limits to Sustainable Development
Anja Ivec: Glasilo »Mlada Sloga« kot primer učila glasbene šola Sloga / Publication »Mlada Sloga” as Example of Teaching Aid of Sloga Music School
Ob 14.30 / At 14.30
Vodja / Chair: Katarina Habe
Claudia Bajs: Mesto glasbene terapije v inkluzivni glasbeni šoli / Role of Music Therapy in Inclusive Music Education
Katarina Zadnik: Alternativni pristopi pomoči pri učencih s posebnimi potrebami v glasbeni šoli / Alternative Approaches towards Helping Children with Special Needs in Music Education
Kristian Kolman: Optimizacija poučevanja violine z uporabo kognitivne teorije učenja z večpredstavnostjo / Optimizing Violin Lessons Using Cognitive Theory of Multimedia Learning
Ob 15.35 / At 15.35
Vodja / Chair: Ana Čorić
Sabina Vidulin (CRO): Inovativni pristopi pri poslušanju glasbe v obveznem šolstvu: teoretičen in praktičen prispevek / Innovative Approaches to Listening to Music in Compulsory School: A Theoretical and Practical Contribution
Claudia Mattiotto (IT): Dalcrozova metoda za zavestno in ustvarjalno učenje glasbe / Dalcroze Method for Conscious and Creative Learning of Music
Elisabeth Wieland (AT): Portfolio v glasbenem izobraževanju / Portfolio in Music Education
Ob 17.00 / At 17.00
Vodja / Chair: Sabina Vidulin
Vedrana Marković (ME): Vpliv slovenske kulturne scene in glasbene pedagogike na razvoj glasbenega izobraževanje v Črni Gori preko življenja in dela Vide Matjan / Influence of Slovenian Cultural Scene and Music Pedagogy on the Development of Music Education in Montenegro Through Life and Work of Vida Matjan
Tihana Škojo, Renata Jukić (CRO): Evalvacija kompetenc učitelja solfeggia / Evaluation of Competencies of Ear Training Teachers
Ana Čorić (CRO): EthnoFonik – razvijanje kompetenc za umetniško vodenje / EthnoFonik – Developing Competences for Artistic Leadership
Ob 18.15 / At 18.15
Vodja / Chair: Katarina Habe
Okrogla miza: Pomembnost prepletanja formalnega in neformalnega glasbenega izobraževanja / Roundtable Discussion: Importance of Blending Formal and Informal Music Education